tisdag 18 december 2012

God morgon. Kl är 7.40 o vid 9 ska M till dagis :).
Själv ska ja ut till Mörrum o hämta polkagrisar som en fd jobbarkompis dotter säljer. Sen blir det jobb 9.45-12 ;)

Vet i te vad jag tycker om tidsuppdelningen angående jobbet. Ena halvan tycker de är helt knas medan den andra vet att kroppen hade inte klarat hela pass. Igår jobbade jag 11.45-16 o inatt har jag knappt kunnat vända mig. Men nu är de bara 8 jobbpass kvar innan gravpenningen :).

På tal om de. Dom har gjort fel på fkassan o tror bebis är beräknad 2/2 ist, dvs så får jag bara gravpenning till 22/1 :(.
Har ringt dem och hon jag pratade med igår såg misstaget men ni måste jag nå hon som gjort fel, o hennes nr fick jag o ska ringa sen :).
Men jisses vilket krabb :s

Ett papper med Vab (inkomst)
Ett papper med hur jag SKA va hemma under gravpenningen.
Ett papper om hur hög lönen är (ökat ca nästan 30 000/år sedan Ja va hrmma med M)
Och ett papper om VARFÖR jag är sjukskruven o ska va hemma halvtid.

Dessa 4 ska skickas in i tur o ordning o de är skit svårt när de hänger på 3e part hela tiden :(.
Ett skickas idag iaf.
Ett får jag tillbaka fr löneadmin o kan skicka i em.

De om gravpenning kan jag inte skicka förrän fkassan rättat till misstaget om när bebis är beräknad.
O de om sjukskrivning kan jag inte skriva om jag inte slipper underhålla M ;).

Men men, de är på G :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3