torsdag 30 maj 2013

God frukost =P

Ska släng ai mig ngr ägg o sen bege mig till bvc o andra träffen med mammorna =)

Igår sov Sam när ja kom från dagis så jag passade på att klippa gräset, han vaknade när de va ca 10 min klippning kvar men då satt han o kollade på ist =).. Satte hans bilbarnstol i vagnen ;)


Idag är de full rulle.

Molly är lämnad på dagis. Snart mammagrupp. Sedan hem o mata lillen o förbereda för APT, japp, jag ska ut till Långasjön o visa upp lill skiten för jobbarkompisarna =). Dock blir de inget APT för mig för direkt efter visningen så ska jag vidare o hämta Molly =P

Sen blir de säkert affären eller liknande så de går en liten stund där med.. Rätt tråkigt o bara va hemma =/


Den 11 blir de utekväll med jobbarkompisarna =)..
Skoj skoj =)..


Nej.. Nu ska ja rappa på..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3