söndag 2 juni 2013

God kväll.
Tiden flyget förbi och meningen var att samtal skulle ringas men jag hann tyvärr inte de så de får bli på fm imorrn ist :).

Har kommit in i ett "stör mig på vad folk säger o gör" stim o kan reta ihjäl mig över saker som folk får för sig handlar om dom eller saker dom sagt. 

Jag o Christian satt  o pratade om de o han kan explodera över just att folk kan ta saker så fel, fast att man inte ens haft dem i tanken.

Tyvärr kommer de nog alltid va så konstaterade vi så vi skiter egentligen i vilket men de är rätt irriterande. 

Nu sker de visserligen sällan men om jag tex säger "jag anser att det är rätt korkat att köpa converse/svea skor utan sula till småbarn." 
Då råkar ju just den människan ha köpt sådana och blir sur i de tysta o pratar goja till andra ELLER börjar påpeka hur korkat de är (o ngt som vi gör/sagt)."

Varför?

Orkar inte ens bry mig varför. Idioti är de iaf.

Vi är glada att vi inte köpt sådana iaf :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3