måndag 24 februari 2014

God morgon. Kl är nu 8.30 o jag ska fixa frukost till de små.

Inatt har de sovit hela natten utan massa skrik o ätande ;).

Nu leker de på Mollys rum o dr är nått av de mest underbara faktiskt. När de leker lugnt o sansat på ett rum o jag kan slappa lite ;)

Idag ska vi till nån lekpark. O ev promenad mitt på dagen. O ikväll ska jag o en nyfunnen kompis gå en promenad med våra hundar :).
Vi ska gå där de är upplyst men vi får se hur de går för mig o min mörkrädsla. Det hon verkar ju inte må dåligt över mörkret så jag får väl gömma mig bakom henne om jag ser en skugga :p

Igår var vi på dop för Christians syssling ;). Dvs Birgittas kusins dotter, Agnes Emilia. Det var ca 12 barn varv de minsta var ca 1 mån o den äldsta ca 7 år . Molly fann kompisar direkt o började leka. De gick iväg o vi mammor fick INTE följa med haha. En av flickorna som var ca 7 år, Juli, skar upp tårta till Molly , höll i handen o läste böcker. O när vi skulle åka så stod de o kramades o lol om varandra haha.
Alla lekte oerhört bra faktiskt. Lite stolligt blev de till o från men med 6 barn runt 2-7 så blir de stim o de bästa var att ingen brydde sig. Barnen fick verkligen leka :).
Synd att man aldrig lär träffas igen när de gick så bra ihop.
Sam skötte sig exemplariskt med. Han rusade fram till helt okända o busade haha. Inte rikrigt vad Sam brukar göra ;).

Nej. Nu ska jag göra dem i ordning här :)

Ha en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3