tisdag 25 februari 2014

Hej hopp. Idag blev de en 70 min promenad med Josefin o Elton o deras hund Charlie :). Så skönt. Både motionsmässigt men även att gå o prata av sig :). Tänk vilka underbara människor de är runt oss ,:).

Dessutom var både Frasse o Charlie hur coola som helst o accepterade varandra direkt :) 

Idag ska  ringa optikern. Är trött på glasögon. Pröjsade över 3000 på dessa o de är bara skit. Hemsk kvalité på bågarna. Helt snea mm :(. Jo visst hade ja kunnat gå tillbaka och klaga om de inte hade varit att hon kursade :(.  Så nu kmr jag köra linser till jag hittar ett par snygga bågar igen.
Kostar väl ca 500 i månaden så de blir ju dyrare men då får de faktiskt bli de :p

Djicka skrämmer mig med att han ska ge mig ett presentkort på en tatuering hos hans kompis. Blä. Dumma unge :p.
Sen hetsar han mig haha.
Fast de är ju ett stoooort steg att han ens överväger ATT GE något :p.

Helt galet. Fyller 30 om 3 dagar. Haha.

Nej. Nu ska jag städa så de ev gå att få hem folk hit :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3